عاجل
الإثنين 7 أكتوبر 2024
رئيس مجلس الإدارة
هبة صادق
رئيس التحرير
أيمن عبد المجيد
We
البنك الاهلي

حلا شيحة تعلن ما وصفته بـ"توبتها" وتهاجم تامر حسني

انتقدت الممثلة حلا شيحة إطلاق كليب جديد للفنان تامر حسني، يتضمن مشاهد لها من أحداث فيلم "مش أنا"، الذي تشارك حلا شيحة في بطولته مع تامر حسني.



 

ورأت حلا شيحة، أن تامر حسني لم يلتزم بتعهداته لها، وأضافت في منشور عبر إنستجرام: "أنا اتفاجئت جدا بنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم، خصوصا بعد آخر بوست نزلته ووضحت فيه أنا إيه.. واتفاجئت أكتر خصوصا بعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده أنه هیحترم رغبتي وبعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات، وأکد لي إنه هيحترم رغبتي".

 

 
 
 
 
 

 

وتابعت حلا شيحة: "إحنا يمكن نجحنا بمقاييس الدنيا بس صدقوني بمقايیس ربنا إحنا لم ولن ننجح أنا عارفة ومتأكدة إن زملائي جواهم خير بس للأسف فتنة الشهرة والنجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الأمور صح.. بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا، وأنا عيطت لإني شفت نفسي في المشاهد دي.. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها وكلنا بنغلط ولازم نغلط علشان إحنا بشر بس المصيبة إننا بنغفل وبننسی".

وأضافت: "أنا مش هتكسف من حد أنا تبت من المشاهد دي، وهي لا تصح وأنا غلطت وبصلح.. وأهم حاجة إن ربنا يرضى عني لأن في الآخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة ولا النجاح، لأن هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص، إحنا أغلبنا ناسيينها إلا القليلين منا، الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا ومنبقاش قدوة لولادنا يبقى باطل وميبقاش فن".

وأردفت: "إحنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي، وحابة أفكرك بالفيديو ده یا تامر اللي قلت فيه أنا مش بتمنى أموت وأنا مطرب، أنا دايما خايف کده.. كلام أكيد قلته في لحظة صدق جواك وجوانا كلنا.. شوفه تاني يمكن يفكرك أن جواك أكيد في صراع وأنا وكلنا كلنا بنغلط بس المهم في الآخر نتدارك الغلط ونصلح.. ”إِلَّا مَن تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ عَمَلًا صَالِحًا فَأُولَٰئِكَ يُبَدِّلُ اللَّهُ سَيِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا”.. الله على كلام الله وجماله يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد".  

 

تابع بوابة روزا اليوسف علي
جوجل نيوز