عاجل
الثلاثاء 13 أغسطس 2024
رئيس مجلس الإدارة
هبة صادق
رئيس التحرير
أيمن عبد المجيد
البنك الاهلي

روجينا تروي تفاصيل إصابتها بـ7 غرز في "الفرح"

روجينا
روجينا

روت الفنانة روجينا تعرضها لإصابة أثناء تصوير أحد المشاهد في فيلم "الفرح" الذي تسبب في أنها توجهت للمستشفى وتم خياطة الجرح بسبع غرز.



 

وقالت روجينا خلال برنامج "كلمة أخيرة" الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على شاشة "ON": "كنت بصور مشهد ألفاينل في الفيلم وكان مشهد صعب أوي مع الفنانة باسم السمرة وزقني أوي وأنا خفيفة من غير قصد ساعة التصوير لم يزن بين قدرتي على استحمال "الزقة".

 

وتابعت روجينا، قائلة: "نزلت بقوتي كلها على "سن الكنبة" وتحت عيني اتفتح حسيت بنار وقعدت اصوت وباسم فضل متخيل أن الصراخ تفاعل مع المشهد".

 

وأكملت: "فجأة الدم طرطش على الناس كلها أخدت سبع غرز تحت عيني والدكتور لحقني بسرعة وكنت خايفة أول ما الدكتور قلي لازم خياطة وقلته: "أنت مدرك أنت بتقول إيه؟ خياطة تحت عيني؟!".

 

وأضافت روجينا عن موقف زوجها الدكتور أشرف زكي، قائلة: "فوجئت وأنا لسه دايخة في البينج والخياطة بيقول للطبيب: لو سمحت تقدر تكمل تصوير بعد قد إيه؟ كنا وقتها مصورين نص مشهد "الفاينال".. والدكتور رد عليه وقال: إنت بتتكلم جد ولا بتهزر؟ فرد مجدداً: ده التزام حدد الوقت المناسب.. فقال الطبيب تقدري تصوري دلوقتي لو انتظرتِ لبكرة هيورم فرحت كملت فوراً".

 

هذا الفيديو ربما يعجبك ايضًا..

 

تابع بوابة روزا اليوسف علي
جوجل نيوز