عاجل
الخميس 25 أبريل 2024
رئيس مجلس الإدارة
هبة صادق
رئيس التحرير
أيمن عبد المجيد
اعلان we
البنك الاهلي

بسمة بوسيل تعود لتامر حسني بعد الانفصال

بسمة بوسيل و تامر حسني
بسمة بوسيل و تامر حسني

عدلت المطربة المعتزلة ومصممة الأزياء المغربية بسمة بوسیل، عن قرارها بالانفصال عن زوجھا المطرب تامر حسني، معتبرة أن كل إنسان یخطئ ویعود لیفكر في حساباته.



“كل إنسان بيغلط وبيرجع يفكر ويعيد حساباته وبيعرف أنه كان غلط، فبيتراجع عن قرارات كتير كان ممكن تفرقله فى حياته وقت ضيقته، انا اتعلمت كتير من التجربة واتعلمت مش كل الناس عندها السلام النفسى، عشان تتمنى الخير لغيرها، وربنا يبعد عيون الناس القتالة وبالأخير يحفظلى زوجى وأولادى -بسمة بوسيل pic.twitter.com/QuHaUKVnK5

 

وكتبت بوسيل في تغریدة عبر حسابھا بموقع تویتر: "كل إنسان بیغلط وبیرجع یفكر ویعید حساباته وبیعرف انه كان غلط فبیتراجع عن قرارات كتیر كان ممكن تفرقله فى حیاته وقت ضیقته".

وتابعت بسمة بوسیل: "انا اتعلمت كتیر من التجربة واتعلمت مش كل الناس عندھا السلام النفسى عشان تتمنى الخیر لغیرھا وربنا یبعد عیون الناس القتالة وبالأخیر یحفظلى زوجى واولاد".

وجاء قرار تراجع بسمة عن الانفصال بعد الحديث المتداول بشأن تدخل وسطاء للصلح بینھا وبین تامر حسني، بعدما أعلنت بسمة بوسيل بالأمس الجمعة عن انفصالهما في تغریدة كتبت فيها: " لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفیدیوھات لتامر وشایفة إنه مش بیعملي احترام سواء في صور أو فیدیوھات ، یاریت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور".

وتابعت بوسيل: "وكمان أحب أعرفكم ان احنا بقالنا فترة منفصلین وبنحضر أوراق الطلاق"، مضیفة: "لو سمحتو احترموا كل حد فینا وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجة.. بالتوفیق للجمیع".

كما ردت بسمة بوسيل على الشامتين، بقولها على صفحتها في إنستجرام: "قل لشاتمك ومغتابك والمفتري عليك: سبحان الذي سَخَّرَك لحمل سيئاتنا كما سَخَّر البهائم لحمل متاعنا".

یذكر أن تامر حسني تزوج من بسمة بوسیل في عام 2012 ،وھي مطربة ستار أكادیمي مغربیة، وفي یوم 4 مایو 2013 رزق بمولودته الأولى "تالیا".

وفي یوم 3 مایو 2015 رزق بمولودته الثانیة "أمایا". وفي یوم 22 أكتوبر 2018 رزق بمولوده الثالث "آدم".  

تابع بوابة روزا اليوسف علي
جوجل نيوز