عاجل
الخميس 18 أبريل 2024
رئيس مجلس الإدارة
هبة صادق
رئيس التحرير
أيمن عبد المجيد
اعلان we
البنك الاهلي

حاتم صلاح: أصيبت بتمزق في "الكبير اوي" والهجوم على "مربوحة" منظم

حاتم صلاح في مسلسل الكبير أوي
حاتم صلاح في مسلسل الكبير أوي

قال الفنان حاتم صلاح انه سعيد وفخور بالمشاركة بمسلسل الكبير والناس كانت بتشبه عليا من غير الباروكة ، لكن دلوقتى خلاص بقيت مشهور ، وأول ما تصدرت التريند ، اتخضيت وخوفت وكمان العروض بقت كتير .



 

وأضاف خلال حلوله ضيف ببرنامج واحد من الناس مع الإعلامي د. عمرو الليثي على شاشة الحياة ، و استشرت الفنان احمد أمين قال لى اتبسط باللى انت عملته و خدها واحدة واحدة ، وسر النجاح الفريق كله والأستاذ أحمد الجندى مخرج كبير ، ووالنجم أحمد مكى نجم كبير و يسمح بكل المساحة دى للممثلين معاه دى حاجة محترمة ، وكل مشاهد المسلسل كنا بنخرج فيها عن النص ، و بنرتجل كتير ، وفي مشهد مع حزلقوم مقدرتش أمسك نفسي من الضحك ، و بقيت كل ما ابص ليه اضحك و ابتدى أستاذ أحمد الجندي يقفش علشان المشهد تم إعادته أكثر من مرة .

 

وتابع حاتم أن هناك علاقة رائعة تجمعه بالممثلة رحمة واشتغلت معاها في أمين و شركاه ، وهى كوميديانة كبيرة وبتعمل حاجات محدش يعرف يعملها غيرها .

 

وعن الهجوم على الفنانة رحمة أعتقد أنها كان حملة ممنهجة لأن البوستات كانت واحدة ، وكلمتها تانى يوم رمضان وقولت ليها ما تقلقيش ، وعادى انا برضوا اتشتمت كتير في أول الموسم السادس ومكي قال لى ما تقلقش ، وهي ما تستهلش الهجوم ده و هى ممكن ما تستحملش لكن لكن مع الوقت بنتعود .

 

وتابع إن من أصعب المشاهد حلقات المبارة وكورة القدم ، وفي أول يوم تصوير جالي تمزق فى الأربطة وكان لازم أجبس رجلي لمدة أسبوعين ، وكلمت دكتور صديقي عملي جبيرة مثل اللاعبين وكانت بحاول أخفى إصابتي في الجري

تابع بوابة روزا اليوسف علي
جوجل نيوز